Hvem er vi

Ganløse Fritids- og Ungdomsklub er flyttet til nye lokaler ved skolen i vinteren 2020.

Fritidsklubben (GFK) åbnede d. 1. sept. 1991 – Til at starte med blev der indmeldt omkring 15-20 børn i 10-13 årsalderen og vi kunne sidde rundt om det lille bord i køkkenet, når vi havde hygge :-)

Siden er der kommet mange flere til, og i dag har vi gennemsnitligt indmeldt ca. 215 børn

Klubben har altid været meget engageret i "byens liv" og har et rigtigt godt samarbejde med byens andre institutioner, skolen, hallen, samt idrætsklubber og spejdere.

GFK har åbent: mandage-fredage kl. 13.40-18.00

I ferierne har vi åbent kl. 9.00-16.00

Læs om de faste lukkedage i Egedal Kommune her.

GU har åbent: mandage-torsdage kl. 18.00-21.30

Personalet i GFU byder velkommen og vi glæder os til at lære både de mange børn og voksne at kende - OG

Vi minder om at døren altid står åben til en snak om stort og småt.