Nye 7. Klasser.

Kære kommende 7.klasser og forældre

Dette år er overgangen til ungdomsklubben. Hvilket vil sige, det er sidste år i fritidsklubben. I dette år har 7.årgang deres helt eget rum i klubben. Her kan I mødes og være sammen. I har mulighed for, at bruge alle fritidsklubbens aktiviteter og arrangementer, samt kan bruge klubben fra kl.13.40-21.30 mandage-torsdage.

Vi spiser sammen på hverdage i aftentilbuddet for 30kr.

Dette år har fokus på den forbyggende indsats i forhold til trivsel, udvikling og relationer.

Hvis du ikke er meldt ind allerede; Skal du aktivt melde dig ind via Egedal kommunes hjemmeside. Dette sker ikke automatisk. Klub Egedal. Hindbærvangen 224, 2765 Smørum – Tlf. 7259 8590 www.klubegedal.dk

Du er velkommen til at kontakte Marianne Blesky leder af klubben 28 55 34 41 for yderligere informationer. Se vores hjemmeside; http://www.klubegedal.dk/forside/ganloese-fritids-ogungdomsklub Vi glæder os til at se dig.